Forum Virtual Stupidity Strona Główna Virtual Stupidity
Polska Gildia World of Warcraft na serwerze Sunwell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bóstwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Virtual Stupidity Strona Główna -> Roleplaying
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 10:50, 17 Maj 2012    Temat postu: Bóstwa

PANTEON LUDZI

Główne bóstwa:

Azuth (Najwyższy, Patron Magów, Pan Czarów) - czarodzieje, magowie, wszyscy rzucający czary, mnisi z zakonu Świetlistej Dłoni. Symbol: ludzka lewa ręka wskazująca w górę na tle niebieskiego ognia. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Iluzja, Magia, Prawo, Wiedza.

Bane (Mroczny Władca, Czarna Dłoń, Pan Ciemności): spór, nienawiść, tyrania, strach. Symbol: zielone promienie ściśnięte w czarnej rękawicy. Dopuszczalny charakter kapłanów: PN, PZ, NZ. Domeny: Prawo, Nienawiść, Tyrania, Zło, Zniszczenie.

Chauntea (Wielka Matka, Bogini Zbóż, Matka-Ziemia) - rolnictwo, rośliny uprawne, rolnicy, ogrodnicy, lato. Symbol: rozkwitająca róża na tle gwiaździście ułożonych kłosów zboża. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, N, ND. Domeny: Dobro, Ochrona, Odnowa, Roślina, Ziemia, Zwierzę

Cyric (Książę Kłamstw, Ciemne Słońce, Czarne Słońce) - morderstwa, kłamstwa, intrygi, oszustwa, iluzja. Symbol: biała czaszka bez żuchwy na tle czarnego lub fioletowego rozbłysku. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Chaos, Iluzja, Oszustwo, Zło, Zniszczenie.

Gond (Sprawca Cudów, Pan Wszystkich Kowali) - rękodzieło, rzemiosło, konstrukcje, kowalstwo. Symbol: koło zębate z metalu, drewna lub kości z czterema szprychami. Dopuszczalny charakter kapłanów: dowolny. Domeny: Ogień, Rzemiosło, Wiedza, Ziemia

Helm (Strażnik, Czujny) - strażnicy, chroniący, ochrona. Symbol: rozwarte oko z niebieska powieką na bojowej rękawicy ustawionej w pozycji pionowej. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Ochrona, Prawo, Siła

Ilmater (Rozpaczający Bóg, Załamany Bóg) - wytrwałość, cierpienie, męczeństwo, wytrzymałość. Symbol: para białych dłoni związanych w nadgarstku czerwonym sznurem. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Cierpienie, Dobro, Leczenie, Prawo, Siła

Kelemvor (Władca Umarłych, Sędzia Potępionych) - umierający, rodziny umierających, grabarze, łowcy nieumarłych, żałobnicy, zajmujący się zwłokami. Symbol: wyprostowane ramię szkieletu trzymające złotą wagę sprawiedliwości. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Ochrona, Podróż, Prawo, Przeznaczenie, Rozkład

Lathander (Pan Poranka) - lekkoatletyka, narodziny, kreatywność, świt, odnowa, samodoskonalenie, wiosna, witalność, młodość. Symbol: wschód słońca wykonany z różowych, czerwonych i żółtych klejnotów. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Ochrona, Odnowa, Siła, Słońce, Szlachectwo

Malar (Władca Bestii, lampart Czarnej Krwi) - żądza krwi, złe likantropy, myśliwi, drapieżne bestie i potwory, śledzenie. Symbol: łapa bestii porośnięta brązowym futrem, z zakrzywionymi, krwawymi pazurami. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Chaos, Siła, Zło, Zwierzę

Maska (Mistrz Wszelkich Złodziei, Władca Cieni) - cienie, złodziejstwo, złodzieje. Symbol: czarna, aksamitna maska z domieszką czerwieni. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, PZ, NZ. Domeny: Ciemność, Oszustwo, Szczęście, Zło

Mielikki (Nasza Pani Lasu, Leśna Królowa) - jesień, driady, leśne stworzenia, lasy, tropiciele. Symbol: zwrócona w lewo głowa jednorożca o złotym rogu i niebieskim oku. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Podróż, Rośliny, Zwierzę

Mystra (Władczyni Tajemnic, Matka Wszelkiej Magii) - magia, czary, Splot. Symbol: krąg siedmiu biało-niebieskich gwiazd z czerwoną mgłą wypływającą ze środka. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PZ, PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Iluzja, Magia, Wiedza

Oghma (Władca Wiedzy, Gromadzący Mądrość, Wiążący to, co Znane) - bardowie, inspiracja, inwencja, wiedza. Symbol: czysty zwój. Dopuszczalny charakter kapłanów: dowolny. Domeny: Oszustwo, Podróż, Szczęście, Urok, Wiedza

Selune (Nasza Srebrna Pani, Księżycowa Panna) - dobre i neutralne likantropy, księżyc, nawigacja, poszukiwacze, gwiazdy, włóczędzy. Symbol: para kobiecych oczu otoczona siedmioma srebrnymi gwiazdami. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Ochrona, Podróż

Shar (Pani Nocy, Pani Utraty, Mroczna Bogini) - jaskinie, ciemność, lochy, zapomnienie, utrata, noc, sekrety, Podmrok. Symbol: czarny dysk z ciemnopurpurową krawędzią. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, PZ, NZ. Domeny: Ciemność, Jaskinia, Wiedza, Zło

Shaundakul (Jeździec Wiatru, Pomocna Dłoń) - podróż, odkrycia, portale, karawany, górnicy. Symbol: idący pod wiatr brodaty mężczyzna w podróżnej pelerynie i butach. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Ochrona, Podróż, Powietrze

Silvanus (Ojciec Dębów, Ojciec Lasów, Ojciec Drzew) - dzika natura, druidzi. Symbol: zielony liść dębu. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PN, N, NZ, ND. Domeny: Ochrona, Odnowa, Roślina, Woda, Zwierzę

Sune (Ognistowłosa, Ognistowłosa Pani) - piękno, miłość, pasja. Symbol: twarz rudej, pięknej kobiety o skórze koloru kości słoniowej. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Dobro, Chaos, Ochrona, Urok

Talos (Niszczyciel, Władca Burz) - burze, zniszczenie, bunt, podpalenia, trzęsienia ziemi, wiry. Symbol: uderzenie błyskawicy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Burza, Chaos, Ogień, Zło, Zniszczenie

Tempus (Władca Bitew, Młot na Wrogów) - wojna, bitwa, zbrojni. Symbol: płonący srebrny miecz na krwistoczerwonej tarczy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Ochrona, Siła, Wojna

Torm (Prawdziwy, Prawdziwe Bóstwo, Lojalna Furia) - obowiązek, lojalność, posłuszeństwo, paladyni. Symbol: prawa rękawica skierowana do góry z wnętrzem dłoni ku przodowi. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Leczenie, Ochrona, Prawo, Siła

Tymora (Pani Szczęścia, Radosna Pani, Nasza Uśmiechnięta Pani) - powodzenie, umiejętności, zwycięstwo, przygody. Symbol: srebrna moneta przedstawiająca twarz Tymory otoczoną białą koniczyną. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Dobro, Ochrona, Podróż, Szczęście

Tyr (Bezstronny Bóg, Okaleczony Bóg, Sprawiedliwy Bóg) - sprawiedliwość. Symbol: waga w równowadze spoczywająca na młocie wojennym. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Odwet, Prawo, Wiedza, Wojna

Umberlee (Sucza Królowa, Królowa Głębin) - oceany, prądy, fale, morskie wiatry. Symbol: niebiesko-zielona fala chyląca się na prawo i lewo. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Burza, Chaos, Woda, Zło, Zniszczenie

Waukeen (Przyjaciółka Kupców) - handel, pieniądze, zamożność . Symbol: złota moneta ze zwróconą w lewo twarzą Waukeen. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PN, N, NZ, ND Domeny: Ochrona, Podróż, Wiedza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 10:51, 17 Maj 2012    Temat postu:

Bóstwa o mniejszym kulcie:

Akadi (Królowa Powietrza, Pani Powietrza, Władczyni Wiatrów) - żywioł powietrza, ruch, prędkość, latające stworzenia. Symbol: biała chmura na niebieskim tle. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PN, NZ. Domeny: Iluzja, Podróż, Powietrze, Oszustwo

Auril (Mroźna Panna, Lodowa Jutrzenka, Zimna Bogini) - zimno, zima. Symbol: biały płatek śniegu na szarym diamencie z białym obramowaniem. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PN, NZ. Domeny: Burza, Powietrze, Woda, Zło, Zimno

Bahamut (Platynowy Smok, Król Dobrych Smoków, Władca Północnych Wichrów) - Dobre smoki i ci, którzy szukają ochrony przed złymi smokami. Symbol: gwiazda ponad drogą mleczną. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, ND. Domeny: Dobro, Łuskowate, Ochrona, Powietrze, Szczęście.

Beshaba (Panna Nieszczęścia, Pani Zagłady) - przypadkowe intrygi, nieszczęście, pech, wypadki. Symbol: czarne poroże na czerwonym tle. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Chaos, Oszustwo, Przeznaczenie, Szczęście, Zło

Czerwona Rycerka (Pani Strategii, Wielka Mistrzyni Lancy) - strategia, planowanie, taktyka. Symbol: czerwony skoczek szachowy z gwiazdami zamiast oczu. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Prawo, Szlachectwo, Wojna

Deneir (Władca Wszystkich Glifów i Obrazów, Skryba Oghmy) - glify, obrazy, literatura, skrybowie, kaligrafia. Symbol: zapalona świeca nad purpurowym okiem o trójkątnej źrenicy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Ochrona, Wiedza

Eldath (Bogini Śpiewających Wód, Matka Strażniczka Gajów, Zielona Bogini) - ustronia, źródła, stawy, spokój, wodospady. Symbol: wodospad spadający do spokojnego jeziora. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Dobro, Ochrona, Rośliny, Woda

Garagos (Rozbójnik, Władca Wszelkiej Broni, Pan Wojny) - wojna, umiejętności walki, zniszczenie, rabunek. Symbol: okrąg pięciu ramion ściskających miecze. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Siła, Wojna, Zniszczenie

Gargauth (Dziesiąty z Dziewięciu, Zagubiony Pan Otchłani, Ukryty Pan) - zdrada, okrucieństwo, polityczna korupcja, pośrednicy mocy. Symbol: złamany zwierzęcy róg. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Oszustwo, Prawo, Urok, Zło

Grumbar (Władca Ziemi, Władca Ziemi Poniżej Korzeni) - żywioł ziemi, solidność, niezmienność, przysięgi. Symbol: góry na purpurowym tle. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Czas, Jaskinia, Ziemia

Gwaeron Wichura (Mistrz Tropienia, Tropiący) - tropienie, tropiciele z Północy. Symbol: biała gwiazda na brązowym odcisku łapy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Podróż, Roślina, Wiedza, Zwierzę

Hoar (Dawca Zagłady, Pan Trzech Grzmotów) - zemsta, kara, zadośćuczynienie sprawiedliwości. Symbol: dłoń w czarnej rękawiczce trzymająca monetę z wizerunkiem głowy o dwóch twarzach. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Podróż, Prawo, Przeznaczenie

Istisha (Wodny Pan, Król Żywiołaków Wody)- żywioł wody, oczyszczenie. Symbol: wznosząca się fala. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Burza, Podróż, Woda, Zniszczenie

Jergal (Pan Końca Wszystkiego, Skryba Potępionych, Bezlitosny) - fatalizm, odpowiedni pochówek, strażnicy grobowców. Symbol: czaszka bez żuchwy i pióro do pisania spoczywające na zwoju. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Cierpienie, Przeznaczenie, Prawo, Rozkład

Kossuth (Władca Płomieni, Ognisty Pan) - żywioł ognia, oczyszczenie przez ogień. Symbol: wijący sie, czerwony płomień. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PZ, PD, PN, N, NZ, ND. Domeny: Cierpienie, Odnowa, Ogień, Zniszczenie

lliira (Nasza Pani Radości, Dawczyni Radości, Kochanka Rozkoszy) - radość, szczęście, taniec, festiwale, wolność, swoboda. Symbol: trójkąt trzech sześcioramiennych gwiazd (żółtej, pomarańczowej, czerwonej). Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Podróż, Urok

Loviatar (Panna Bólu, Ochoczy Bicz) - ból, agonia, cierpienie, tortury, męczarnie. Symbol: kolczasty batog o dziewięciu końcówkach. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Cierpienie, Odwet, Prawo, Siła, Zło

Lurue (Jednorożec, Królowa Jednorożców, Królowa Mówiących Bestii) - mówiące bestie, inteligentne stworzenia niehumanoidalne. Symbol: głowa jednorożca ze srebrnym rogiem i półksiężyc. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Leczenie, Zwierzęta

Milil (Pan Pieśni, Jedyna prawdziwa Dłoń Wszechwiedzącego Oghmy) - poezja, pieśń, elokwencja. Symbol: harfa o pięciu strunach wykonana ze srebrnych liści. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Szlachectwo, Urok, Wiedza

Nobanion (Pan Ognista Grzywa, Król Bestii) - królewskość, lwy i kocie bestie, dobre bestie. Symbol: głowa lwa na zielonej tarczy. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Prawo, Szlachectwo, Zwierzę

Poszukiwacz Wyvernspur (Bezimienny Bard) - cykl życia, przemiana sztuki, sauriale. Symbol: biała harfa na szarym okręgu. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Łuskowate, Odnowa, Urok

Savras (Wszystkowidzący, Pan Wieszczenia, Ten o Trzecim Oku) - wieszczenie, los, prawda. Symbol: kryształowa kula zawierająca wiele rodzajów oczu. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Magia, Prawo, Przeznaczenie, Wiedza

Sharess (Tańcząca pani, Matka Kotów) - hedonizm, zmysłowe zaspokojenie, koty. Symbol: kobiece usta. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Oszustwo, Podróż, Urok

Shiallia (Tancerka na Polanie, Córka Wysokiego Lasu, Pani Lasów) - polany w lasach, leśna płodność, wzrost Wysokiego Lasu, Las Neverwinter. Symbol: złoty żołądź. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Odnowa, Roślina, Zwierzę

Siamorphe (Prawa) - szlachta, prawe rządy szlachty, członkowie ludzkich rodów królewskich. Symbol: srebrny kielich ze złotym słońcem na boku. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Prawo, Szlachectwo, Wiedza

Talona (Pani Trucizn, Pani Chorób, Matka Wszelkich Plag) - choroby, trucizny. Symbol: trzy bursztynowe łzy na fioletowym trójkącie. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Chaos, Cierpienie, Zło, Zniszczenie

Tiamat (Smocza Królowa, Nemezis Bogów, Mroczna Pani) - złe smoki, złe gady, chciwość, Chessenta. Symbol: pięciogłowy smok. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Łuskowate, Prawo, Tyrania, Zło

Ubtao (Twórca Chult, Założyciel Mezro, Ojciec Dinozaurów) - tworzenie, dżungle, Chult, Chultczycy, dinozaury. Symbol: labirynt. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Łuskowate, Ochrona, Roślina

Ulutiu (Pan w Lodzie, Wiecznie Śpiący, Ojciec Rodu Gigantów) - lodowce, środowiska polarne, mieszkańcy obszarów arktycznych. Symbol: naszyjnik z białych i niebieskich kryształów. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PD, PN. Domeny: Ochrona, Prawo, Siła, Zimno, Zwierzę

Valkur (Potężny, Kapitan Fal) - żeglarze, statki, dobre wiatry, walka morska. Symbol: chmura z trzema błyskawicami na tarczy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Ochrona, Powietrze

Velsharoon (Wychwalany, Arcymag Nekromancji, Władca Zapomnianej Krypty) - nekromancja, nekromanci, złe licze, nieumarli. Symbol: śmiejąca się czaszka licza w koronie. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, PN, NZ. Domeny: Magia, Śmierć, Zło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szpadyzorek dnia Czw 10:54, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 10:54, 17 Maj 2012    Temat postu:

PANTEON ELFÓW - SELDARINE

Aerdie Faenya (Skrzydlata Matka, Królowa Avarieli) - powietrze, pogoda, lotnicy, deszcz, płodność, avariele. Symbol: chmura z sylwetką ptaka. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Burza, Chaos, Dobro, Elf, Powietrze, Zwierzę

Angharradh (Bogini Jedyna w Trójcy, Królowa Arvandoru) - wiosna, płodność, sadzenie, narodziny, ochrona, mądrość. Symbol: trzy połączone ze sobą pierścienie w skierowanym do dołu trójkącie. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Ochrona, Odnowa, Roślina, Wiedza.

Corellon Larethian (Stwórca Elfów, Pierwszy z Seldarine, Diadem Arvandoru) - magia, muzyka, sztuka, rzemiosło, wojna, elfy, poezja bardowie, wojownicy. Symbol: półksiężyc. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Magia, Ochrona, Wojna

Erevan Ilesere (Kameleon, Zielony Odmieniec, Baśniowy Błazen) - psoty, zmiana, łotrzykowie. Symbol: gwiazda z asymetrycznymi ramionami. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Elf, Oszustwo, Szczęście

Fenmarel Mestarine (Samotny Wilk) - dzikie elfy, wyrzutkowie, kozły ofiarne, izolacja. Symbol: para elfich oczu w ciemnościach. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Elf, Podróż, Roślina, Zwierzę

Hanali Celanil (Serce ze Złota, Ujmująca Róża, Pani Złote Serce) - miłość, romans, piękno, zaklęcia, artyzm przedmiotów magicznych, sztuki piękne, artyści. Symbol: złote serce. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Magia, Ochrona, Urok

Labelas Enoreth (Dawca Życia, Pan Kontinuum, Mędrzec Zachodu Słońca) - czas, długowieczność, moment wyboru, historia. Symbol: zachodzące słońce. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Czas, Dobro, Elf, Wiedza

Rillifane Rallathil (Liściasty Pan) - lasy, natura, dzikie elfy, druidzi. Symbol: dąb. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Ochrona, Roślina

Sashelas z Głębin (Pan Głębin, Książę Delfinów) - ocean, morskie elfy, tworzenie, wiedza. Symbol: delfin. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Wiedza, Woda

Sehanine Księżycowy Łuk (Córka Nocnych Niebios, Świetlista Chmura, Pani Snów) - mistycyzm, sny, śmierć, podróże, transcendencja, księżyc, gwiazdy, niebiosa, księżycowe elfy. Symbol: mglisty księżyc ponad księżycem w pełni. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Iluzja, Sen, Podróż, Wiedza

Shevarash (Czarny Łucznik, Nocny Myśliwy) - nienawiść do drowów, zemsta, krucjata, strata. Symbol: złamana strzała ponad łzą. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CD, CN. Domeny: Chaos, Elf, Odwet, Wojna

Solonor Thelandira (Bystre Oko, Wielki Łucznik) - łucznictwo, polowanie, przetrwanie w dziczy. Symbol: srebrna strzała z zieloną brzechwą. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Elf, Roślina, Wojna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szpadyzorek dnia Czw 10:55, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 10:56, 17 Maj 2012    Temat postu:

PANTEON GNOMÓW - WŁADCÓW ZE ZŁOTYCH WZGÓRZ

Baervan Dziki Wędrowiec (Zamaskowany Liść)- podróż, natura, leśne gnomy. Symbol: głowa szopa. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Gnom, Podróż, Roślina, Zwierzę

Baravar Cienista Szata (Przebiegły, Mistrz Iluzji, Pan Kamuflażu) - iluzja, pułapki, podstęp, zabezpieczenia. Symbol: płaszcz i sztylet. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Gnom, Iluzja, Ochrona, Oszustwo

Callarduran Gładkoręki (Głębinowy Brat, Mistrz Kamienia, Pan Głębi Ziemi) - kamień, Podmrok, kopalnie, svirfnebliny. Symbol: złoty pierścień z symbolem gwiazdy. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Gnom, Jaskinia, Rzemiosło, Ziemia.

Flandal Stalowa Skóra (Mistrz Metalu, Wielki Kowal)- kopalnie, sprawność fizyczna, kowalstwo, kucie metali. Symbol: płonący młot. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Gnom, Rzemiosło

Gaerdal Żelazna Dłoń (Surowy, Tarcza Złotych Wzgórz) - czujność, walka, sztuki walki. Symbol: żelazna obręcz. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Gnom, Ochrona, Prawo, Wojna

Garl Świetlistozłoty (Trefniś, Baczny Obrońca, Tryskający Dowcipem) - ochrona, humor, oszustwo, cięcie klejnotów, gnomy. Symbol: złoty orzech. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, PD. Domeny: Dobro, Gnom, Ochrona, Oszustwo, Prawo, Rzemiosło

Segojan Herold Ziemi (Przyjaciel Ziemi, Pan Norek) - ziemia, natura, umarli. Symbol: rozświetlony klejnot. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Gnom, Jaskinia, Dobro, Ziemia

Urdlen (Pełzający Poniżej) - chciwość, żądza krwi, zło, nienawiść, niekontrolowane impulsy, gałęziaki. Symbol: biały kret. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ. Domeny: Chaos, Gnom, Nienawiść, Ziemia, Zło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szpadyzorek dnia Czw 10:56, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 10:57, 17 Maj 2012    Temat postu:

PANTEON KRASNOLUDÓW - MORNDINSAMMAN

Abbathor (Wielki Mistrz Chciwości, Odzyskujący Pan, Jaszczur Skąpstwa) - chciwość. Symbol: sztylet z klejnotami. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, NZ, PZ. Domeny: Krasnolud, Oszustwo, Szczęście, Zło

Berronar Czyste Złoto (Wielbiona Matka, Matka Bezpieczeństwa) - bezpieczeństwo, szczerość, dom, leczenie, krasnoludzka rodzina, archiwa, małżeństwo, wierność, lojalność, przysięgi. Symbol: dwie srebrne obrączki. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Krasnolud, Dobro, Leczenie, Prawo, Ochrona

Clangeddin Srebrnobrody (Ojciec Bitew, Pan Bliźniaczych Toporów, Skała Bitwy) - wojna, bitwa, męstwo, odwaga, honor w bitwie. Symbol: dwa skrzyżowane topory bitewne. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Krasnolud, Dobro, Prawo, Siła, Wojna

Duerra z Podziemi (Królowa Niewidzialnej Sztuki, Tnąca Księżniczka Podboju) - zdolności psioniczne, podbój, ekspansja. Symbol: pęknięta czaszka illithida. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Krasnolud, Prawo, Wojna, Zło

Dugmaren Jasny Płaszcz (Błysk w Oku, Wędrowny Odkrywca) - nauka, wynalazki, odkrycia. Symbol: otwarta księga. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Krasnolud, Rzemiosło, Wiedza

Dumathoin (Strażnik Sekretów pod Górą, Milczący Strażnik) - zakopane bogactwa, rudy, klejnoty, kopalnie, poszukiwania, strażnicy umarłych. Symbol: fasetowy klejnot wewnątrz góry. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Jaskinia, Krasnolud, Ochrona, Rzemiosło, Wiedza, Ziemia

Gorm Gulthyn (Ogniste Oczy, Pan Brązowej Maski, Wiecznie Czujny) - strażnik wszystkich krasnoludów, obrona, czujność. Symbol: lśniąca brązowa maska z płomieniami w otworach na oczy. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Krasnolud, Ochrona, Prawo, Wojna

Haela Jasny Topór (Pani Bitewnego Zgiełku, Panna Szczęścia) - powodzenie w bitwie, radość bitwy, krasnoludzcy wojownicy. Symbol: nagi miecz owinięty dwoma spiralami płomieni. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Krasnolud, Szczęście, Wojna

Laduguer (Wygnany, Szary Obrońca, Mistrz Rzemiosł) - tworzenie magicznej broni, artyści, magia, szare krasnoludy. Symbol: złamany bełt na tarczy. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Magia, Krasnolud, Ochrona, Prawo, Rzemiosło, Zło

Marthammor Duin (Znajdujący Szlaki, Czuwający nad Wędrowcami, Czujne Oko) - przewodnicy, odkrywcy, podróżnicy, emigranci, błyskawice. Symbol: ustawiony pionowo buzdygan na skórzanym bucie wykończonym futrem. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, PD, ND. Domeny: Dobro, Krasnolud, Ochrona, Podróż

Moradin (Kowal Dusz, Ojciec Krasnoludów, Wszechojciec) - krasnoludy, tworzenie, kowalstwo, ochrona, kucie metali, obróbka kamienia. Symbol: młot i kowadło. Dopuszczalny charakter kapłanów: PD, PN, ND. Domeny: Dobro, Krasnolud, Ochrona, Prawo, Rzemiosło, Ziemia

Sharindlar (Pani Życia i Litości, Jaśniejąca Tancerka) - leczenie, litość, romantyczna miłość, płodność, taniec, zaloty, księżyc. Symbol: okrąg płomieni unoszący się ze stalowej igły. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Krasnolud, Leczenie, Urok

Thard Harr (Pan Głębi Dżungli) - dzikie krasnoludy, przetrwanie w dżungli, polowanie. Symbol: Dwie skrzyżowane rękawice z pazurami, wykonane ze srebrnobłękitnego metalu. Dopuszczalny charakter kapłanów: CD, CN, ND. Domeny: Chaos, Dobro, Krasnolud, Roślina, Zwierzę

Vergadain (Król Kupców, Niski Ojciec, Śmiejący sie Krasnolud) - bogactwo, szczęście, szanse, złodzieje o dobrym charakterze, podejrzliwość, oszustwo, negocjacje, przebiegłość. Symbol: sztuka złota. Dopuszczalny charakter kapłanów: CN, N, NZ, ND, PN. Domeny: Krasnolud, Oszustwo, Szczęście


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szpadyzorek dnia Czw 10:58, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szpadyzorek




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Lubelski

PostWysłany: Czw 12:26, 17 Maj 2012    Temat postu:

DIABŁY i DEMONY


Baatezu (Diabły)

Asmodeusz (Lord Dziewiątej, Władca Piekieł) - sprawowanie rządów, terror, potęga, dominacja - Symbol: Pazurzasta pięść zaciśnięta na czaszce oraz berło z rubinem na czubku. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Prawo, Zło, Siła

Mefistofeles (Lord Ośmej) - piekielny ogień, rytuały związane z żywiołem ognia, ognista magia. Symbol: Czerwona dłoń z czarnymi paznokciami, spowita w czarne płomienie. Dopuszczalny charakter kapłanów: PZ, PN, NZ. Domeny: Prawo, Zło, Ogień


Tanar'ri (Demony):

Graz'zt (Czarny Książę) - tyrania, despotyzm, sprawowanie władzy za pomocą siły, zauroczenie. Symbol: Czarna sześciopalczasta łapa. Dopuszczalny charakter kapłanów:CZ, CN, NZ Domeny: Chaos, Urok, Zło.

Orcus (Książę Nieumarłych) - potężni nieumarli, zemsta. Symbol: Czarna buława zakończona czaszką. Dopuszczalny charakter kapłanów: CZ, CN, NZ Domeny: Chaos, Śmierć, Zło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szpadyzorek dnia Czw 12:27, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 7:24, 24 Sie 2012    Temat postu:

xDDD to jest z Neverwinter Nights? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Protimus




Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krupski Młyn

PostWysłany: Pią 15:00, 24 Sie 2012    Temat postu:

Z tego co wiem to jest to mieszanka stworzona na potrzeby WoWa i zawiera zarówno Baldur's Gate jak i Planescape Torment

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Virtual Stupidity Strona Główna -> Roleplaying Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin