|
Virtual Stupidity Polska Gildia World of Warcraft na serwerze Sunwell
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:49, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
HUNTER
Hunter… jak sama nazwa wskazuje jest łowcą, który dobrze prowadzony potrafi zabić każdego. Jest dobrym dmg dealerem zarówno w PvP jak i PvE, ale również niektóre skile pozwalają mu na długie przetrwanie na polu bitwy. Należy on do RANGE dps-ów, ale nie do casterów. Jak podaje wowwiki do rekordu świata w najszybszym wylevelowaniu postaci na 80lvl, zajął hunter. Ponieważ tą klasą można grac solo. Mamy tanka, którego możemy spokojnie leczyć. Czy utrzymać wroga na dystans poprzez trapy i skille.
Rasy, które mogą być hunterami są to:
Krasnale
Dranei
Nocne Elfy
Dobrze było by zrobić krasnala ponieważ jego rasowy skil daje nam +1% do crita bronią.
Hunter korzysta z many, natomiast pet z focusa.
Skoro już wiemy, że jest range dps-em, więc jego głównymi broniami będą:
Strzelba
Łuk
Kusza
Są to bronie dystansowe. Oprócz tego, hunter zakłada również:
Topory
Sztylety
Miecze
Laski
Dwuręczne Topory
Dwuręczne Miecze
Jedyna broń jakiej nie może nosić, są to Młoty jednoręczne i dwuręczne. Również sztyleciki, toporki, gwiazdki (bronie do rzucania), może założyć na siebie, lecz jest to zbędne ponieważ, hunter używa broni dystansowych, które wymieniłem wyżej.
GŁÓWNE STATYSTYKI HUNTERÓW
Po pierwsze, każdy łowca musi mieć jak najwyższy Atak Power. Hunter czerpie go głównie ze ZRĘCZNOŚCI (Agility). Jest to fajne, ponieważ z tej statystyki czerpiemy również CRITA.
Następną statystyką ważną dla huntera jest HIT. Wynosi on 8%-jest to około 264 (Do PVP 5%). Jeśli go trochę przekroczymy to nic się nie stanie. Byle by nie za dużo. Ponieważ im większy mamy hit, (to oczywiście wiadomo, że jeżeli mamy duży hit to praktycznie w ogóle nasze strzały nie mijają celu czy nie są blokowane), ale zadajemy mniejszego crita. Co jednoznacznie obniża nasz DPS. Więc z hitem będzie się trzeba postarać.
Chyba, że zastosujemy inna taktykę, która jest stosowane w buildzie MM. Hit nie jest już priorytetem. Staje się nim natomiast armor penetracja, ale o talentach napisze później. Głównie chodzi o to , że możemy mieć na przykład tylko 193 hita, ale za to 700 ArPe. Nie wiem czy podam dobre liczby, ale jeśli mamy 1200 ArPe to obniżamy armor przeciwnika o 95%. Więc hunterzy, w MM ładują gemy z ArPe.
Stamina nie jest istotna dla huntera. Ponieważ z gearu, wyciągniemy jej tyle ile jest nam potrzebne.
Co do intelektu to BARDZO WAŻNA SPRAWA. Zauważyłem, że łowcy tuż po wylewelowaniu postaci na 80 lvl robią pewien błąd. Wsadzają gem z intelektem. Oczywiście im więcej intelektu mamy tym więcej strzałów oddamy. Jednak NIE WOLNO wkłada gemu z intelektem. Z gearu dostaniemy intelekt, a lepiej zastąpić go gemem z atak Powerem czy agility. Mi samemu czasem na raidach kończy się mana. Są na to dwa sposoby:
Nosimy ze sobą jakieś mana topiony, które powinny nam dać 4k many. Starczy to na pół minuty walki
Hunter posiada tak zwany Aspect of Viper. Kiedy uderzamy wroga odzyskujemy Mane. Można go na chwile włączyć i po 5 sekundach powinniśmy odzyskać 4-6k many. Jedyny minus tego, że tym skilem zastępujemy aspekt of dragonhawk, który daje nam atak Power. Jeszcze trzeba wspomnieć, że nasz dmg jest obniżony o -50%.
Takie statystyki jak Spell Power nie obchodzą nas. Jedyną statystyką, która nas może interesować jest Spell Penetration. Oczywiście używamy jej tylko do PVP. Zakładamy dwa gemy po 25 SpPe.
Dlaczego akurat SpPe? Ponieważ obniża to ressista wroga na nasze strzały, ale również powoduje, że nasze pułapki zadają więcej dmg.
GEAR
Od 1lvl do 40lvl hunter używa clothów i leatherów. Skupcie się bardziej na leatherach, ponieważ to z nich będziecie brać staty.
Na 40lvl hunter u swojego class trainera uczy się nosić Mail. I potem cały czas zdobywamy ten typ armoru.
NAJLEPSI PRZYJACIELE HUNTERA
Pety są nieodłącznymi towarzyszami huntera. Na 10lvl hunter dostaje Quest, dzięki, któremu nauczy się oswajać pety. Oczywiście, można podzielić je na tankujące i dps. Tak naprawde to nie potrzebny nam pet tank. Na low levelu ciężko i tak nam będzie przegarować peta.
Oprócz nas, również pety mają swoje drzewka talentów:
Ferocity, Tenacity, Cunning.
Co do petów to napisze oddzielny poradnik, więc tu nie będę się rozpisywał o nich.
TALENTY
Do talentów Huntera należą drzewka:
Beast Mastery, Marksmanship, Survivalist
Beast Mastery:
Są to talenty skupiające się głównie na więzi między petem, a hunterem. Jak wspomniałem wcześniej, pet jest nieodłącznym towarzyszem każdego huntera. Drzewko BM skupia się głównie na pecie: Zwiększa jego HP, jego dmg, jego przetrwanie, pet może utrzymać większe aggro. itp. Itd. Oczywiście nie oznacza to, że my jako łowca nie czerpiemy z niego korzyści. Otóż na przykład są pewne talenty, które oprócz dodawanie hp zwierzęciu dodają je również nam. Np. jest to pierwszy talent Endurance Training, Który podnosi hp peta o 2%, a nam o 1%.
Drzewko BM jest wykorzystywane, głównie do levelowania postaci. Również należało by napisać , że istnieją hunterzy, którzy używają tych talentów do PvP.
Główne skille w drzewku BM:
Intimidation- Rozkazuje naszemu petu, aby nastraszył wroga. Przy następnym ataku stunuje go na 3 sekundy i powoduję dużą ilość aggro. Cooldown 1 minuta trwa 15 sekund. Zasięg 100yd. Kosztuje 8% naszej many.
Bestial Wrath- Zwierzak łowcy wpada w furię. Jest odporny na fear, stun i inne efekty spowalniające i tracące nad nim kontrolę. Zadaje 50% dmg przez 10 sekund. Jedynie śmierć naszego zwierzaka zatrzymuje ten efekt.
Innymi ważnymi talentami są naprzykład:
Ferocious Inspiration- Zwiększa obrażenia wszystkich członków raidu w promieniu 100yd. Zwiększa również obrażenia naszego steady shoota o 3%.
Kindred Spirits- Zwiększa obrażenia zwierzaka o 4% i szybkość ruchu o 2%.
Aspect Mastery- W skrócie podnosi staty aspektów.
Spirit Bond- Gdy pet jest aktywny, hunter i zwierzak regenerują co 10sekund 1% życia. Oraz wszystkie efekty leczące (heale, bandaże) są zwiększone o 5%.
Ostatnim talentem z drzewka BM jest talent: Beast Mastery
Stajemy się mistrzami w kontrolowaniu i oswajaniu zwierząt. Daje on nam również możliwość oswajania egzotycznych petów, w których skład wchodzą: nosorożce, silithidy, chimery, devilsaury, core houndy czy spirit beasts
Ja osobiście trzymam Spirit Beasta i Devilsaura. Decyzja należy do was.
Nie będę opisywał wszystkich talentów ponieważ zajęło by to dużo czasu. Może, któregoś razu napisze jeden poradnik odnośnie, każdego z talentów.
Build
Podstawowym buildem w patchu 3.3.5 jest build (54/17/0)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest on nastawiony bardziej pod DPS, niż do levelowania.
Glyphy: Major
Glyph of Mending (świetny Glyph dający możliwość zwiększenia leczenia o 40% poprzez nasz Mend Pet, co skutkuje lepszą wytrzymałością naszego peta)
Glyph of Hunter's Mark (podstawowy Glyph, pasujący do każdego drzewka)
Glyph of the Hawk( Alternatywny Glyph tak jak kolejne 3 poniżej. Ten zwiększa haste o 8% naszego talentu Improved Aspect of the Hawk)
Glyph of Aimed Shot (zmniejsza CD Aimed shot o 2, czym samym zwiększa nasz dps)
Glyph of Serpent Sting (przedłuża czas trwania Serpent sting o 6sec)
Glyph of Steady Shot (zwiększa o 10% dmg z Steady Shot tylko i tylko wtedy gdy mamy odpalony Serpent sting)
Minor
Szczerze nie ma tutaj żadnego odpowiedniego wyboru do każdego z drzewek. Można równie dobrze pomieszać wszystkie 6, ale dla was je opisze i nie będę już ich wstawiał do kolejnych drzewek.
Glyph of Feign Death (zmniejsza Cd naszego Feign Death)
Glyph of Mend Pet ( Mend Pet teraz lekko zwiększa Happiness/zadowolenie naszego peta)
Glyph of Possessed Strength ( korzystając z Eye of the Beast nasz pet bije mocniej o 50%)
Glyph of Revive Pet (ten glyph daje nam to przy wskrzeszaniu naszego peta żaden auto attack nie zwolni nam cast)
Glyph of Scare Beast (Podobna sytuacja jak wyżej tylko przy użyciu Scare Beast
Marksmanship:
Jest to drzewko talentów głównie przeznaczonych do dużego DPS-u i walki na dystans. Tak jak jeszcze w survivalu mamy możliwość zwiększenia dmg pułapek czy walki w zwarciu (poprzez rozdanie talentów). Tak w MM nie ma talentu, który wzmocnił by te możliwości. Więc MM jest drzewkiem tak jak by dystansowym. Używa się go również do PvP, gdzie bardzo dobrze się sprawdza. Około 85% raidujących hunterów używa właśnie tych talentów. MM daje fajny buff dla całego raidu, który zwiększa atack Power wszystkim w promieniu jego zasięgu. Coś jak skill u dk z drzewka blood. Również poprzez talent Improved Hunter’s Mark zwiększamy bonus do Hunter’s Mark na początku o 10%. Również dzięki Improved Sting zwiększamy dmg naszego Dota i zmniejszamy szanse na zdispelowanie go. W połaczeniu z gearem t9. Który daje nam możliwość crita ze stinga, daje nam to większy dps. Według mnie Rotacja na bosa można zaczać od HM/SS(SilencingShot)/SerpentSting/ChimeraShot/AimedShot/ArcaneShot...Rotacje dociągamy Steady shotem gdy wszystkie inne shoty maja Cd
Jak wspomniałem hit jest istotny. Na początku jak mamy go za mało, możemy go dostać w ilości 3% z talentu w drzewku MM. Jest to talent Focused Aim. Później hita wyciągamy z gearu i te trzy cenne pkt zamieniamy na inny talent.
Hunter w MM powinien wsadzić gemy z Armor Penetracją.
Istnieją jedynie dwa problemy, które możemy napotkać w tym specu.
Szybko schodzi mana w porównaniu do drzewka S.
Czasem ciężko jest trzymać się danej określonej rotacji, ponieważ jesteśmy zależni od cooldownu na shotach. Dlatego też kiedy wszystkie shoty są na cooldownie castujemy steady shot.
Do głównych skilli w drzewku MM, należą:
Aimed shot- Obniża heal na celu o 50%
Readiness- Po włączeniu tego skilla, kończy się nam cooldown na wszystkich shootach. Cooldown 3 minuty.
Trueshot Aura- Zwiększa atak Power o 10% wszystkim w raidzie. Instant
Silencing Shot- Zadaje 50% dmg i ucisza wroga na 3 sekundy. Kosztuje 5% many i cooldown wynosi 20sekund.
Chimera Shot- Strzał wynosi 125% normalnego shota. Odświeża Stinga na celu i powoduje dodatkowe efekty:
Serpent Sting- natychmiastowo powoduje 40% obrażeń zadawanych przez Stinga.
Viper Sting- Natychmiastowo wysysa z wroga 6% many.
Scorpion Sting- Bardzo przydatne do PvP. Natychmiastowo powoduje efekt Disarmed na wrogu na 10 sekund. Co 1 minute, możemy tylko rozbroić wroga.
Inne ważne talenty (niektóre z nich, lecz takie które muszą się znaleźć w twoich talentach):
Lethal Shot- Zwiększa szanse na uderzenie krytyczne.
Careful Aim- Zwiększa ranged atak Power o 100% twojego intelektu(kiedy oddasz wszystkie 3 pkt)
Mortal Shots- Zwiększa crita do ataków dystansowych o 30%
Piercing Shots- Krytyczne uderzenia strzałami aimed, steady i chimera powoduje dodatkowe krwawienie wroga tracąc 30% obrażeń przez 8 sekund.
Ranged Weapon Specialization- Zwiększa obrażenia jakie zadajesz bronią dystansową o 5%.
I wiele innych talentów, lecz wypisywanie ich wszystkich zajęło by trochę czasu.
Podstawowym buildem w MM jest: (7/57/7)
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście istnieje wiele modyfikacji. Lecz to jest podstawa tych modyfikacji.
PvP Build:
[link widoczny dla zalogowanych]
Glyphy: Major
Glyph of Aimed Shot (zmniejsza CD Aimed shot o 2, czym samym zwiększa nasz dps)
Glyph of Hunter's Mark (podstawowy Glyph, pasujący do każdego drzewka)
Glyph of Chimera Shot( to samo co Glyph of Aimed Shot tylko o 1sec Chimera Shot)
Glyph of Serpent Sting (przedłuża czas trwania Serpent sting o 6sec)
Glyph of Steady Shot (zwiększa o 10% dmg z Steady Shot tylko i tylko wtedy gdy mamy odpalony Serpent sting)
Glyph of Trueshot Aura ( gdy jest włączone, nasz Aimed shot ma wiekszą szanse na Crita o 10%)
Survival
Survival jest to bardzo ciekawy spec. Ponieważ, możemy w nim zadawać duży dmg, ale również dzięki niektórym skillą i talentom pozwala nam na długie przetrwanie na polu walki. Survival ma bardzo łatwą rotacje. Na początku walki wrzucamy dwa Doty. Stinga i Black Arrow. Potem używamy Explosive Shot, żeby zaraz po nim strzelić Aimed Shotem. Następnie castujemy Steady Shota do skończenia się cooldownu na jakim kol wiek z tych shotów. Jeśli zejdzie nam Sting, wrzucamy go ponownie. Black Arrow jest to dot, więc kiedy udeży critem dostajemy z talentu Lock And Load możliwość potrójnego castowania Explosive Shota. Lecz prz tym musi być jedna ważna zasada. Nie strzelamy jednym po drugim Ex Shotem. Tylko czekamy kiedy wybuchnie na wrogu. Wtedy kiedy się skończy pierwszy strzał, castujemy drugi, potem czekamy i znowu trzeci. Musimy na to uważać, gdyż Explosive Shot wybucha 3 razy. Raz kiedy nasz target dostanie. Później dwa następne razy jako dot przez 2 sekundy. Czyli wybuch raz na sekundę. I kiedy strzelimy drugiego tuż po pierwszym wybuchu. Drugi Shot zjada pierwszy i tracimy około dwa wybuchy. Raidując Bosa zaczynamy od ES (Explosive Shot) i Black Arrow. Potem Sting i odnawia nam się ES i zaraz po nim Aimed Shot.
Hunterzy w Survivalu ładują gemy ze Zręcznością (Agility). Ponieważ z talentów,( naprzykład Lightning Reflexes) zwiększa nasz bazowy Agility. Za czym idzie Atack Power i większy DPS.
Jedną z różnic pomiędzy MM i S jest to, że w drzewku S mamy talenty na zwiększenie dmg, czasu trwania pułapek. Ale i również mamy tu 3 ataki melee w zwarciu.
Drzewko S posiada również dwa skille, które bardzo ułatwiają na utrzymanie dystansu w walce PvP, ale o tym wspomnę w dziale PvP(czyli niżej).
Czyli drzewko S jest tak jak by bilansuje pomiędzy walką w zwarciu i na dystans.
Ważne skille:
Wyvern Sting- Jeśli nie daliśmy talentu w drzewku MM na silience, ten skill zastąpi go. Usypia wroga. Każdy dmg budzi go i tworzy się na nim dot który zadaje około 2k dmg. Również dot się pojawia, kiedy nasze uśpienie zostanie zdispelowane.
Black Arrow- Jest to dot, który zadaje 2765 dmg w ciągu 15 sekund. W połączeniu z talentem Lock And Load, powoduje, że mamy możliwość castowanie 3x Explosive Shotów, kiedy dot zada crita. Cooldown 30sekund. Kosztuje 6% naszej many.
Explosive Shot- Wybuchowy strzał, który zadaje wrogowi 3 razy dmg typu Fire. Pierwszy wybuch następuje, kiedy nasz strzał dotknie wroga. Następne dwa wynuchają jeden po drugim, w ciągu 2 sekund. ! wybuch na sekunde.
Inne ważne talenty (niektóre z nich):
Improved Tracking- Kiedy mamy włączone Beast, demon gigant, humanoid, dragonking, elemental tracking wszystkie dmg na tym celu są zwiększone o procenty. W zależności ile rozdasz na to talentów.
Survivalist- Hunter i zwierzak otrzymują 10% Staminy, z tego talentu wypływa następny talent Hunter vs. Wild, który zwiększa nasz atak Power.
Lightning Reflexes- Zwiększa agility o 15%
T.N.T- Zwiększa obrażenia Explosive shota, Black Arrow, Explosive Trap i Immolation.
Podstawowym buildem będzie tu: (0/15/56)
[link widoczny dla zalogowanych]
PVP Build: (0/14/57)
[link widoczny dla zalogowanych]
Glyphy: Major
Glyph of Explosive Shot ( zwiększa crita naszego Explosive Shot o 4%)
Glyph of Hunter's Mark (podstawowy Glyph, pasujący do każdego drzewka)
Glyph of Serpent Sting (przedłuża czas trwania Serpent sting o 6sec)
Pamiętajcie. Nie musicie grac w MM jak wam się nie podoba czy S. Każdy musi znaleźć własny styl gry. Kiedy odkryjecie, że w danych specu wyciągniecie większy dps, to zacznijcie go szlifować. Waszą rotacje, staty, zachowania na raidzie w danym buildzie.
Raidujący Hunter
Po pierwsze. Musicie się starać mieć jak największy dps i jak najlepszy gear, żeby wyciągac więcej niż się da.
Skupcie się, ponieważ mały błąd, małe ominięcie Dota czy spóźniony strzał obniży wasz dps.
Po drugie. Do rajdowania, używajcie tylko i wyłącznie Wilka. Ponieważ ma on buffy ( jeden ma cooldown minute, drugi pięć minut) pomoże wam osiągnąć lepszy dps.
Starajcie się kontrolować peta, żeby nie wywołał niepotrzebnego pulla. Więc nie ustawiajcie go na agresje tylko na obrone lub wstrzymanie. Jeśli nie jesteście pewni czy pet podczas obrony nie wywoła pulla zmieńcie go na wstrzymanie. Podczas obrony wtedy kiedy coś was atakuje lub ty zaczynasz atakować, pet również zaczyna szarże. Lecz kiedy jest na wstrzymaniu nie zacznie atakować, jedynie kiedy odpalicie te skille peta, są to : Furious Howl i Call of the Wild. Zacznie on atakować.
Czasem hunterzy mają specjalną taktyke dla nich na jakiś bossach. Oczywiście może to robić jakiś inny range dps, ale z reguły właśnie łowca jest do tego przeznaczany. Na przykład na Anubie w TotC. Hunter musi zestrzeliwać zamrożone kulki, które latają do koła. Ponieważ w następnej fazie ludzi z raidu będą na nie uciekać podczas, gdy Anub będzie ich gonił pod ziemią.
Hunter posiada skill (Misdirection), który transferuje aggro z naszych trzech pierwszych oddanych strzałów na kogoś na kogo nałożyliśmy ten spell. Nakładajcie go na tanka. Pomoże mu to na początku bicia bossa.
Innym skillem, którego na pewno używacie jest Disengage czyli odskok. Jednak musicie uważać na to kiedy to robicie. Czasem możecie się zagapić i odskoczyć do tyłu w grupę mobów. Spowoduje to niechcianego pulla. Co może prowadzić w konsekwencji do wipa.
Hunter bardzo łatwo buduje sobie aggro i równie łatwo, potrafi przegarować tanka. Więc oprócz Misdirectiona możecie używać Feign Death. Udajecie śmierć. Tylko jedna sprawa. Jak użyjecie skilla, poleżcie i policzcie do dwóch. Ponieważ jak za szybko wstaniecie aggro może się nie zresetować lub zmniejszy się tylko do 75-80% co nie tak łatwo jako hunter przegarować.
Mam nadzieje, że spodoba wam się mój poradnik. Była to pierwsza część. Następne dwie będą o
Hunterze PVP i Petach Huntera.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzykita
Ojciec założyciel
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 22:02, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Piątka z plusem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bigluki
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wilkowice/ Bielsko- Biała
|
Wysłany: Pią 0:52, 10 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem pod wrażeniem super!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:15, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na pewno mi sie przyda poradnik, mam tylko pytanie, a moze bardziej sugestie, mianowicie gemy z intem nie sa chyba do konca takie zle, w MM jest dosc szybko talent (druga linia) ktory powoduje, ze otrzymujemy 1AP za 1 Int, (podobnie jak u shama enh) co w praktyce oznacza ze Int daje AP w rownym stosunku co Agi. Jezlei braknie nam mana na raidach to raczej mozna poswiecic ze 2 sockety na inta, i nasz DPS az tak nie ucierpi (rzadsze zmiany na aspect viper - rzadsze zmniejszenie DPS) no i trzeba wspomniec ze meta gem 21agi +3%DMG z critow wymaga co najmniej 1 blue gema. Takze nie podchodzilbym az tak restrykcyjnie co do uzywania blue gemow, i przynajmniej te 2 bym uzyl.
Swoja droga, teraz pytanie - chce pobawic sie w pve DPS BM - jakiego peta najlepiej zlapac, slyszalem ze najlepsze sa raptory, ale moze wiesz lepiej? Oraz czy da sie jakos zbindowac attack peta pod normalny pasek ze skillami, ciagle klikanie ctrl+1 wywoluje u mnie bol palcow :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Eragon
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:58, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To jest twój poradnik czy po prostu go skopiowałeś z tej strony?
[link widoczny dla zalogowanych] Napisane: 20 sie 2010
Jeśli nie, to zamieść przynajmniej odnośnik do strony z macierzystym poradnikiem, bo nie fajnie jest przypisywać sobie czyjąś prace. A jeśli tak, to gratuluję Kawał dobrej roboty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Eragon dnia Wto 22:03, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:51, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Poradnik z tej strony co podałeś jest bazą, ale został szczegółowo zmieniony przeze mnie i kilka rzeczy dodałem od siebie. Zostały odświeżone Buildy, umieszczone glyphy, dodane rotacje i inne. Prawda jest, że nie mam praw do umieszczania macierzystego zródła, dlatego go zmieniłem. Co do Mackowidza: nie ma sensu pakować w intelekt... tyle samo Ci ap Ci da gem z agi, a nawet więcej. Mana jest niezbędna dla huntera, ale on ją potrafi regenerować w trybie natychmiastowym. Co skutkuje tym, ze mana mu się "nie kończy". Armor Penetration w mm to jest klucz do perfekcyjnego dps na rajdach. Ap nie ma limitu, a Arp owszem bo jest liczony w %. gdy osiągniemy dobitny Arp to jak najbardziej ap można pakować nie zapominajmy o Hit i crit. Hola hola!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|